Τα 6 + 1 τρικ της Black Friday που πρέπει να προσέξεις πριν αγοράσεις μια «ευκαιρία» Ημερομηνία:
Σήμερα 28/11/2025, 06:08 - Εμφανίσεις: 18
Η Black Friday έχει τα πολύ καλά της, όμως θα μπορούσε να έχει και τις παγίδες της, παρά το γεγονός πως η ακρίβεια και το μειωμένο διαθέσιμο μπάτζετ βοηθά να κατανοήσουμε πότε κάποιος γίνεται υπερκαταναλωτής.
Οι πωλήσεις λειτουργούν με τρικ που λειτουργούν πάντοτε εις βάρος του πελάτη, ειδικά αν τον ωθήσουν να κάνει μια παρορμητική αγορά ή να αγοράσει κάτι που δεν ήθελε ποτέ και ούτε περνούσε από το μυαλό του πως το χρειάζονταν.
Οι συμβουλές που ακολουθούν ισχύουν τόσο για την Black Friday, όσο και για την Cyber Monday.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Είναι τεράστια προσφορά ή ήταν εξαρχής χαμηλής ποιότητας; Μερικές φορές, μια προσφορά της Black Friday είναι πολύ καλή για να είναι αληθινή και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για προϊόντα όπως τηλεοράσεις, φορητούς υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά είδη.
Το ζήτημα δεν είναι αν σας κοροϊδεύουν εν συγκρίσει με την προηγούμενη τιμή.
Τα πιο πολλά καταστήματα δεν ρισκάρουν τα πρόστιμα και τον διαδικτυακό διασυρμό να δηλώσουν πλαστή τιμή.
Πολύ συχνά τα εκπτωτικά προϊόντα είναι αυτά που πωλούνταν με μεγαλύτερο κέρδος και υπεραξία.
Με αυτά σε μια τιμή πάνω από το κόστος αγοράς, το υποκατάστημα κάνει τζίρο, φέρνει πελάτες στο ηλεκτρονικό υποκατάστημα και ο πελάτης αγοράζει μια βασική έκδοση προϊόντος ως ευκαιρία.
Οι κριτικές στο διαδίκτυο και κυρίως οι αρνητικές θα μπορούσε να φανούν χρήσιμες.
document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Κρίμα δεν είναι να καταλήξεις με άδεια χέρια Black Frid-ιάτικα; Μπορεί ο καταναλωτής να ψάχνει ένα συγκεκριμένο προϊόν, που του χρειάζεται και του λείπει και επειδή δεν το βρήκε ή δεν είναι ικανοποιημένος με την έκπτωση, θα μπορούσε να μπει στον πειρασμό, να αγοράσει κάτι που δεν ήταν στην λίστα του, στις άμεσες προτεραιότητές του, απλά και μόνο επειδή παρουσιάζεται ως μεγάλη προσφορά.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Αυτές οι αποφάσεις συνήθως συμβαίνουν με θολό μυαλό, όταν κάποιος έχει ξοδέψει πολύ χρόνο για να εντοπίσει κάτι.